04 Jun 2013

Deretan draf


Aku dh redha je la dengan keupayaan diri dalam blogging...
Eh..! bukan keupayaan la, kemalasan... hahaha.

Buat maser nie, kerajinan sangat terhad.
Aku rasa la kan, punca utama kemalasan yang terlampau adalah sebab Candy Crush berantu tue... huhuhu. Memang sangat berhantu sungguh.
Pantang maser senggang jek, bukak CC. Pantang main CC jek, waktu tgh lapang.
Nie kalo jenis candy makan nie, mau dah kena attack kencing manis nie.....
Ajer nyer jin yang ader kat CC nie.... Nak diabaikan udah tak boleh. Terkenang-kenang, sampai boleh termimpi-mimpi.

Tapi, hari nie aku kuatkan semangat sikit nak hadap blog.... Hari nie semangat aku masukkan gambo berlambak-lambak dalam entry, pastu save kat draft... ader dekat 20 draft dalam posting listing aku. hambek kauuu... Jangan kang draft pun berkubur gitu jek sudah lah.... Masuk gambo dulu, esok senang nak mereka-reka mengarang cerita....:)

Harap2 tiada lagi jin CC bertenggek kat bahu gemala patik.... kihkihkih.

Till then, adios... hamboiiii!






Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin