27 Jun 2013

Kerinduan....

Tajuk syahdu kan....

Skang aku kt ipoh. Kat tower regency hotel. Jauh 70km aku tinggalkkn anak2 dan suami demi tugas....

Eceehhh... Ayat skima. Hihihi

Sampai hari jumaat berkampung kat sini. Anak2 aku tinggalkan ngan mak mertua di bwh jagan suami sekali. Sian depa.... Kena tinggal. Demi tugas...

Segala belalan dh aku tinggalkan untuk depa. Moga2 depa baik2 aje kt sana. Bukan depa jek, harap2 aku pun baik2 aje kat sini.

Tugas mengepam akan diteruskan seperti biasa. Cuma nyer ini la 1st time aku ngepam blh malam... Sesi pertama agak mengecewakan, tp aku x boleh nak estimate ape2 sbb ini kali pertama pam malam. Kalo belah siang aku dh boleh agak brape byk akan aku bwk balik.

Maybe sbb aku nk period kot maka keadaannya agak mengecewakan. Takpe ler, esok tgk camner. In shaa Allah.

Balok dr ipoh jumaat. Sabtu ahad berehat kat umaj. Isnin kena g k.l.pilak untuk sesi bajet. Kali nie aku angkut semua kerabat.... Hahaha...

Asalnyer nk tinggalkan jek. Tp Mr K pulak terlibat ngan rombongan ke betong. Maka ibu terpaksa mengalah, kena bwk aaak2 sekali. Mak ngan abah akan ku angkut sekkli....:-)

Hikmahnyer.... Tak perlu riso annk2 yg jauh. Dan xyah pikir pasal stok susu yg mmh zero kt ummh tue... Huhuhu.

Ini la hasil pertama malam nie.... Alhamdulillah dpt 7 oz jek... Walaupun sedikit kecewa tp tetap bangga....

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin