04 Jun 2013

Permohonan Maaf Secara Terbuka....


first of all, jutaan maaf utk saudari Nadiah, coz penggunaan gambar profile yang aku ambik kat google maser memula menterjebakkan diri dalam dunia blog....

'Masalah' mula dikesan lps nadiah komen kat salah 1 entry aku... Tapi, komen nyer tergantung. Aku cam konpius sikit. Rupenyer sebelum nie pun dier penah komen kat entry lain, tapi malngnyer aku tak perasan dan tak tahu langsung pasal komen tue. Dah bukak cerita dan tuan punya gambo dh bgtau baru sibuk nak jeling kat komen lain... Oooo... Ader rupenyer, tapi langsung tak perasan.


Pastu blogger nie pun ader buat entry gak pasal nie... Korang leh jugak baca kat sini...:)



Seriusly, aku tak poenah terpikir akan terlibat dalam isu2 'plagiat' gini... Sebab gambo tue pun dah lamerrr giler. Since blog aku wujud 5 tahun dulu. La nie, aku dah tau dah. Jgn memandai2 ambik gambo yg bukan2 kat gugel tue walaupun sebenarnya sgt cepat unless kiter credit kan kepada yang berhak...

Again, to nadiah, maaf banyak2 sebab hal nie... Dan terima kasih coz tegur akak. Dan terima kasih jugak sebab akak dh pakai lama gamba nie... huhuhu. Sebenarnyer penah terpikir nak tukar gambar tue, tapi aku nie jenis pikir jek, nanti nanti lah buat... Sampai berkurun tak jugak tukar2... hahaha.
Akibattt nyaaa.....

Takpe. Belajar dr kesilapan.

Sekurang-kurangnya, aku dah ader kawan baru. Blogger baru. Dah ader blog baru utk di BW kan... :)








1 ulasan:

Nadiah berkata...

Sorry akak... Thanks juga.. appreciate sangat2... saya akan buang post saya tu sebab tak baik kan simpan gmbr yg pelukisnya sudah meninggal..... saya bagi komen tu pun nak mintak akak buangkan sebab kesian dekat arwah kawan saya tu... hopefully tak jumpa dah gambar ni kat orang lain...huhuhuhu

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin