24 Jun 2013

Dia Datang...


Akhirnya sampai jugak ke Perak nie....

Ape benda..??? Ape lagi, jerebu la.. huhuhu.

Sebelum nie dok baca status orang jek. Siap aku komplen, yeke bau asap..??? Takkan terus cam gitu...

Hamek ko. Memang bau asapp... Giler kuat baunyer. Baru aku tahu perasaan deme deme sebenaornyer... hihihi

Pagi tadi minum ngan Mr. K kat Tapah sebelum g keje, nampak ok lagik. Walaupun keadaan agak kelabu asap, tp boleh tahan jugak. Belon kt padang majlis daerah tue walupun tenggelam dalam jerebu still boleh nampak.


Pastu on the way g Slim River, aku rasa makin jauh dr Tapah, makin la 'berat' jerebu nie... Bidor boleh tahan. Sampai Sungkai pun nampak mcm ok. Biler sampai Slim River, memang agak merunsingkan. Once aku bukak tingkat time nak bayar tol, hamik ko semerbak bau asap. Buat maser nie, itu la perfume yang berkekalan di bajau dan badan agaknyer.

Nie dh dekat sampai Slim River...


Baru sat nie cek Indeks IPU, kat Tg Malim udah 128. Pada paras yang tidak sihat. Indeks IPU boleh cek kat sini.

Moga2 anak2 aku dan saudara serta sahabat aku dilindungi ILLAHI. Terhindar dr penyakit-penyakit akibat dr jerebu nie...





Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin