07 Jun 2013

Semburan bertaburan


Semburan maut dari Adik Nani...... Sepah2 air liur... hahaha



Dier skang dalam fasa sembur menyembur. Udah sebulan lebih gitu. Orang kata, biler anak dh mula nyembur rambut ibu mula la berguguran... Aje yang ye... Senang benor la pulak gambut nie gugur. Sekali tarik hambik ko, hitam tangan ditutupi rambut yang sama tertarik.. Huwaaaa. Udah la species rambut yang sangat nipis, kena la fasa gini, stress aku tengok rambut nie... Saper ader petua, atau ubat yang berkesan. Jangan la suh aku g yun nam... Takkan la...

Tengok tue. Berbuih-buih mulut menyembur.



Bonding antara kakak ngan adik sangat kuat la aku rasa. Nani memang sgt gembira biler kakanyer ader dekat2 dier. Walaupun kakaknyer 'ganas' sikit melayan dier. Kalo nampak kakak dier senyum sokmo. Suker main tarik rambut kakaknyer.

Kalo kakak nyer gelak2 dengan dier, dier pun sama gelak mengekek ngekek. Bukan sikit2, sungguh2 punyer gelak macam kakak dier tgh buat lawak ngan dier. Sumpah seronok sungguh aku tengok anak aku nie. Gelak tak hingat. Nanti kalo ader kesempatan, aku amik video.

Moga2 depa sentiasa dalam keadan aman harmoni. Tiada pergaduhan manja2 dan ganas2... hihihi










Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin