05 Jun 2013

Shopping Petang


Disuatu petang yang sunyi....
Selesai urusan kerja di Bank dan Pej Pos....
Pegi pulak mencari hadiah utk newborn baby utk staffmate aku....

Tapi, namernyer je la cari hadiah, end up hampir penuh troli aku... huhuhu
Takde la penuh maner pun. Yang banyak nyer barang dapur jek.... bukan barang lain pun....



Kekadang aku suka jek shopping sengsorang tapi ader maser nyer saje ajak teman... sebab aku selalu lupa aper nak beli, nak tulis malas. Main ingat dalam kepala otak jek. Kalo umur tue muda belia memang tak kisah ler, ini umur udah... ish takyah ler sebut. Memori asyik tergelincir jek..

Tapi aku nie memang ader masalah pelupa sejak azali lg... teruk kan...

Eh..! konon nak tulis sikit jek. Nak panaskan enjin mood blogging. Tapi merapu sudah... lain kali la sambung merapu...:)







Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin