13 Mei 2010

Accident Depan Mato Den..

Ini gambar gugel yang punyer..... ;-)

Tadi depan mata ader eksiden la.. 1 nyawa melayang... Insaf sekejap nak bawak lelaju, pas nampak eksiden tue terus memandu secara berhemah yang sgt tinggi... Takut oo... Tetiba panik tgh jalan... aiyokk...

Aku lambat balik dr opis hari nie.. Dalam kul 6 baru kuar opis.... Sbb udah lambat aku pecut la. Kalo bawak slow kul brape mau sampai umah daaa....

Kat sungkai, aku mem'polow' keta avanza. maser tu dier laju la, aku jauh la jugak kebelakang. Sampai 1 tempat ntah camner ader lak sekor aning melintas... Aku dh brake dr jauh tgk avanza ngan anjing tue dah dekat sgt... Anjing tue dh separuh jalan pun....

Tapi, sebab terkejut tgk avanza tue, dier leh patah balik.. Selamat la ko... Avanza tue aku tgk steady jek, ketanyer takde lak lintang-pukang dek anjing tue... Takde pilihan la tue, langgar jek. Masuk anjing tue bwh keta avanza, terheret la jugak, pastu kuar ikut belah belakang bawah avanza.. Sib baik drebar tue tak panik... Aku lak yg gerun.

Aku lalu sebelah anjing yang dah tergolek dog tue, takde gerak2 dah... Agaknyer dah melayang la nyawa nyer tue...

Aku lak yg terlebih suspen... Terus tekan padel cam pijak semut pun tak mati.. huhuhu. Minta2 simpang la jadi kat aku.. Takut tetiba panik.. haaa.. maser tu tak tau ler aper jadik....










Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin