05 Mei 2010

Terlerai sudah

Entry nie berkait rapat dengan entry sebelum nie...

Sebelum aku story mory pasal benda alah tue kat sini, aku ok jek. Steady jek. Idak ler cuak maner pun. Sebab tak sakitkan. Jadi aku pun buat dono jek....

Pastu, lepas aku story mory kat sini, perasaan nyer jadik lain lak. Tetiba cuak, gerun, panik sekejap... Mula la pikir bukan2.. Buta ke aku nanti.. Agak2 pas nie aku buat spek, pertambahan 'power' aku mesti secara mendadak kot... Camner leh jadi cam nie yek.? pasal contact lens yang aku pakai ke..? ke spek mater yang baru 2 bulan nie tak sesuai ngan aku ke..? Ke mater aku ditumbuk dek Mr. K maser aku tido ke..? (sila jgn percaya yek...) hehehehe.

Jadi dgn semangat ingin meleraikan masalah, aku g klinik malam tadi...

Tunjuk kat doktor.

Aku : Dok, mater saya ader merah ler...
Dok : Mmmm... Cam ader darah yek. U ader batuk tak...
Aku : Baru baik batuk la dok...
Dok : Mungkin sebab batuk yang kuat....
Aku : Itu jek... ok.

Laaa... Itu jek punca nyer.. Hasil dari batuk aku minggu sebelum nie, ini la yang aku dapat. Cumer yg aku ingat, 2 hari sebelum tue memang aku batuk teruk. Sampai, punya tak tahan aku kasi teran batuk aku kaw kaw punyer.. nak bagi kahak keluar licin....

Doktor bagi ubat titik jek... Kiter tgk 3,4 hari lagik.. elok la tue.


2 ulasan:

zatilzuhdi berkata...

aik sakit mata berkait
dgn batuk ea dear??
bahaya tu jaga
diri ea..

ermm..new info..hehe
tapi pnh dgr kalau
resdung teruk
gatal mata..

:)

Kak Nieta berkata...

nie bukan gatal la sis. sakitpun takde.. cumer segumpal darah jek kat situ. Doktor kata tekanan.. ahah. Percaya la ngan doktor anda...

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin