11 Mei 2010

Jangan Pandang Belakang Piala Thomas...

Hati aku dup dap menonton game Piala Thomas... Mulut aku menceceh2 seiring dgn hati aku yg gundah gulana tgk game yang tgh seri 2 sama nie... Oh ! Malaysia... teruskan semangat perjuangan hingga titisan darah terakhir...;-)

Itu kisah badminton.. Ini kisah lain pulak...

Ari ahad, aku sepemili g umah kakak ipar kat Kalumpang... Petang tue Mr. K seperti biasa, memejamkan mata sambil mimpikan aku dlm tidonyer...hihihi. Sebab keboringan, aku capai kunci keta, bgtau dier nak kuar. Terus aku gerak ke Tg. Malim sengsorang... Dalam perjalanan, baru teringat lesen mandu aku tak renew lagik... Sangat lupa la...

Masuk dr 1 kedai ke 1 kedai... Tak berkenan jek aku kuar. Masuk 1 ledai, aku pegang 1 tudung... pusing saner, pusing sini, cam pelik sikit. Datang ler promoter kedai tue kat aku..

Promoter : Kak, tudung baru nie kak. jangan pandang belakang...
Aku : oo.. ye ke.




Sebab namer dier sedap aku rembat 2 helai... hahaha. Saper kata takde aper pada nama, sebab nama le aku sangkut tue.







3 ulasan:

hanaKir@ berkata...

hahaha...dan agi ni promote tudung

Nietanozie berkata...

harusss...shopping kan terapi. bercerita hal shopping pun terapi la jugak.. meredakan hati yg gundah nie ha...(hafiz hashim kasik menang la...)

zilla berkata...

kahkahkah.. tak takot ke pakai tudung tu? kalau sy kompom takot! nama tak agak-agak!!

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin