19 Mei 2010

Sejuk-sejuk nie semua nak segera...

2,3 hari nie cuaca agak mendung... Tapi, idak ler sejuk sgt, bahang panas masih terasa. Cumer hari nie, cuaca mendung dan sejuk jekkkk..... Syok, sampai nak buat keje pun malas daaa... Bos takde, jd mase aku mengulat merehatkan diri jap.

Pepagi buta sampai opis terus capai jaket. Maser nie la jaket aku jd kawan baik. Kalo tak tue tgk pun tak mo... Tengok jek pun dah terasa panas... hehehe.

Time sejuk2 nie, memang cepat lapor kan...? Nak kuar malas. Aku selongkar la dapo. Tgk aper yg ader. Bukan jek nak kuar malas, ikutka nak masak pun malas. Dalam peti ais tue ader jek ayam, ikan. Memula ingat aku nak masak jek nasik terus grg ayam. Tapi tak lalu ler pulak, perut sudah lapar maaa... Maner leh tunggu selama itu.

Lain yang aku jumpa adalah yg segera jek. Jemput sgera, mee segera... Itu je la. Senang. Goreng jemput jek. Copek & sonang... Tapi aku tanak gak nasik utk tghari. Malas nak kuar.... Maner taan makan jemput segera jek seharian.



Sib baik la pantry opis nie lengkap selengkapnyer.... Itu ler mati kutu menahan lapo. Leh jek mencapai aper yg patut.. Tapi yang penting rajin...

Ini je la sarapan aku di kala sejuk boliau nie... Nescafe tue, aku dh pegang 2 paket 3 in 1 tau, tetiba insaf lak. Banyak kafein tue.Sib baik ari nie nafsu dpt ditahan... hehehe







3 ulasan:

saya_arief berkata...

sedap nyew..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

boleh masak dalam opis? wah...beshnyer..

Nietanozie berkata...

arief : lapar, semua sedap

Aida : kalo rajin best la..

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin