04 Mei 2010

Setitis Darah Merah


Ada sesaperlah bagi jawapan utk masalah mata aku nie. Dah 3 hari cam gini. Takde sakit pun. Tapi lelamer tgk,takut lak jadinyer..

Untuk para2 doktor @ bakal2 doktor yang der membaca blog nie @ terbaca blog nie (TQ...), apakah sebenarnyer yang terjadi ngan mata comei aku nie....


Asamgaram : Seminggu tak elok aku g klinik... bole....???







4 ulasan:

cikgu isza berkata...

gi jumpa doktor dik.. walaupun tak sakit tapi bab2 mata ni perlu prihatin.. takut pula jadi apa2kan..

harap2nya masalah biasa.. mungkin allergic

Nietanozie berkata...

tu la harapnyer masalah biaser la... tetiba jek.

tq cekgu..

Ibu Mifzal Arsyad berkata...

baik cepat gi klinik..wisau nnt bukan masalah mata biasa..hopefully bukan sesuatu yg memudaratkan..

Bro Framestone berkata...

air mata darah yang xikhlas nak keluar he..23x

BroFramestone Blog

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin