13 Mei 2010

My 1st Giveaway - Result

Alhamdulillah, baru sudah menolak nasik lemak... Korang dah makan..??? Makan pepagi, baru syok buat keje. Aku nak settlekan keje aku yang bertangguh byk, bukan jek keje opis, keje blog pun bertangguh gak...

Ingat tak gambar nie..???? Ari nie aku bagitau ler berapa jumlah keseluruhannyer...


Setelah jenuh sampai buntang biji mata aku tolak, tambah, darab, bahagi, jadi ini ler jumlah sebenar duit siling yang ku kira2.....

Sebelum tue, berbanyak2 terima kasih kepada yang telah menhantarkan jawapan. nampak sambutannyer ok.. Lain kali leh buat lagik,, tp idak ler dlm jangka masa terdekat yek.. Taun depan ke...;-p
Yang menjawap tepat memang takde la.. Tapi yang sipi2 tembak hampir kena memang ader...
Dan pemenangnyer.......( drum rollllllll.............................)
Tekaan yang hampir tepat, katanyer berpengalaman memecah mengira tabung anak..... maap yek yantz, bergurau senda..
Yantz nanti anto nama & alamat penuh kat email den yo.... nietapah@gmail.com
Frankly speaking hadiah belum beli lagik sbb ujung bulan nie i'm going to somewhere.. Dah buat kira2 nak membeli sesuatu yg best sikt kat saner... Tungggguuuuuuu...........


2 ulasan:

yantz-yeem berkata...

waccchhhaa!!!!hehehe x sangka sipi2...wakaka...mmm mmg every yr pecah tabung anak dik oooiiii...pastu masuk dlm bank diorg simpan...hehehehe...

ok nnti akan akk emel details k...tenkiuuuu!!!!

Nietanozie berkata...

ok... hadiah probably bulan dpn baru post ye kak. kang tertanyer2 biler nk post... ahak.

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin