05 Mei 2010

Jalan-Jalan Cari Air - Bukit Merah (Ep1)

Kisah perjalanan keluarga yang dah nak basi... Sebenornyer aku nunggu adik aku, adik aku yg nie juga & adk ipar aku yg nie menyampaikan berita utama depa dulu... kot2 la aku leh link kan jek... Tapi idak ler muncul2.. hahaha. Yang aku nampak sawang jek penuh...hehehe

Kena la aku gak yang mempersembahkannya....

18/4 - 19/4 ~ trip pendek jek kami buat. Maser pun kejap jek. Normally, trip kitaorg panjang sikit drpd nie. Tapi, sebab dah lamer tak jejalan ngan family, kami buat dulu trip pendek nie. Mega trip akan menyusul... tapi ntah biler

Ke sini la kami mencari air... Katanyer musim panas kan.. Jadi, carik la tempat yang leh sejuk2 nie.... Tido kat Suria Apartment Lake Town Resort 1 malam.... Dibawa oleh 2 bijik kereta dgn 2 org pemandu jek.. Yang lain penumpang setia...




Inilah kekuatan ahli rombongan... Tapi, cam tak cukup tangan jek..... Ade lagik yang tak menghulurkan tangan nie...Cuber teka maner 1 tangan aku.. Hahaha. Nie leh buat soklan tuk giveaway akan datang nie.... hahaha.


Bertolak dr Ipoh kul 12 lebih coz abah keje & mak ader kursus aji... Pegi bawak bekal ala2 portluck. Singgah RnR Bukit merah, berkelah makan2 kat situ & solat zohor. Pastu baru gerak ke Laketown..
Petang tue kaminyer program di Ecopark jek... Tapi kendian cerita yek, kiter tunggu episod 2 lak...




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin