05 Mei 2010

Terlepas sudah....


Last 2 week, aku telah memenatkan diri ke Sg. Petani. Ader selection boling peringkat zon.. Memang syok la, dpt menghempaskan bola ke lantai boling tue.... Sgt puas hati...

But, unfortunnately, bukan luck aku la taun nie... Tapi, aku sgt puas hati dengan prestasi aku hari tue. Permainan aku hari tue boleh dibanggakan oleh diri sendiri... hehehe.

Depa nak pilih 6 org perempuan, & 6 lelaki. Dan depa dah dapat pun 6 orang perempuan yang depa nak tue. Aku..??? Korang nak tau aku nombor brape...??? Aku dapat no. 7...huhuhu. dengan beza pin hanyalah 11 jek... Tapi, 11 pin dlm boling, beso tue... Frust memang frust, tp puas hati dgn prestasi sendiri...

Tapi dlm perjalanan ader lak cerita lawaknyer.... Dalam surat tmt berkumpul adalah Pej. Risda Daerah Kuala Muda/Yan. Jadi kami 4 org dlm van tue nyembang ler... Kuala muda, dekat ngan Kuala Kedah.. G Langkawi best nie.....

Dengan yakin Uncle driver terus la jalan & kuar ikut tol Alor Setar. Kuar tol, suh tgk surat balik... Dgn penuh yakin Cik T kata Pej...bla..bla.., Sg. Petani... hahaha. Baru la sedo diri. Kami dah terlajak jauh. Maser memula baca surat tue, idak lak baca baris yg bawah tue, dah jauh baru la baca....

Sudahnyer gerak dari Tapah kul 7 pg, kul 12 tghari baru sampai Sg. Petani. Sampai jek terus makan.













Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin