13 Mei 2010

Luahan rasa yang terbantut...

Sebelum memulakan bicara, ucapan terima kasih untuk semua yang menjenguk blog ini, menjadi follower, meninggalkan komen dan menyokong blog ini... Saya mendapat bonus apabila ramai yang membaca blog ini. TQ....




Macam2 cara nak ucapkan terima kasih kan..??? Jgn buat spekulasi lak atas entry ini. Saje jek nak mengingati diri sendiri agar tidak lupa memberikan apa yang sepatutnyer diterima oleh orang lain... Itu lah ucapan terima kasih yang sepatutnya menjadi manisan di bibir... ( betul ke ayat aku nie..????). Lantak lah, asal aku paham....

*Aku dah tulis ayat punyer panjang td.. luahan hati. Tapi, suddenly, aku rasa biar ler aku simpan sendiri.... Aku post gak ler entry yang panas nie, tp dah aku sejukkan...... Ampun.... Tapi, kalo lepas nie aku terasa benda yang samer, aku belasah je la post kat sni. Blog aku kan.....!




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin