09 Disember 2009

Kong..Kong.....

Aku dok kat opis nie dh rasa cam kat spital...hihihi.

Semua yang ader kat opis nie menghadapi mslh yang samer. Batuk ngan selsema. Kami ambik turn batuk, pas sorang, sorang lak. Kalo semua batuk sekali gus, bunyiknyer ish..ish..ish.. Tak dpt digambarkan...hahaha.

Yang lelaki sore dah macam nyah, yang pompuan lak sore dah macam jantan... hehehe. Ngan bos aku terbabit samer. Nie kalo semua g klinik nie, harus doktor bagi mc kat semua orang nie. Totup pejabat la jawabnyer... Aku suker gak nie....hehehe.

Aku malas nak g klinik, amik mc. Silap bukan maas, tapi mc aku dah penuh. Dulu asyik ngulat jek. Asal malas jek, amik mc. Skang baru tau.....Padan muka la....


Asamgaram : Kan best dok umah, selimut tebal2, tido...zzzz...........


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin