15 Disember 2009

Siang ke Malam...?


Menulis blog pada saya adalah kerja-kerja yang kreatif coz kalo aku tuis entry tanpa kreatif, aku sendiri pun malas aku baca balik......Setakat nie, dah 2,3 kali gak aku ulang baca blog nie kalo busan.. Bukan sebab syok sendiri, sebab saya menulis untuk saya. Dan jika ada follower adalah 1 bonus pada saya dan saya amat menghargainya kerana saya juga suka membaca blog orang lain....

Tapi, kerja2 kreatif nie bukan la mudah sebab saya bukan ler seorang yang kreatif... Boleh la sikit2 tapi nak kena perah idea tue kena lebih la. Sesetengah orang tue, idea datang hanya dengan sekali petik jari...hahaha. Itulah anugerah Ilahi...

Aku jarang sekali blogging waktu malam... Boleh dikira ngan jari coz aku hanya menggunakan perkhidmatan free yang disediakan oleh pejabat. Kalo tetiba ada tengah malam, sama ada aku kat cc @ guna wifi free kat area tapah jek. Tu pn kalo dah boring sangat.

Tapi aku suker blog belah malam. Idea leh datang baik punyer time2 nie... Siang ader gak idea, tp selalu terbantut dek kerana kerja-kerja kat opis. Tu la pasal, draft aku penh jek. Separuh jalan... Lagipun masa kerja nie terhad la sikit nak membuat entry yang oanjang2 kecuali la time aku betul2 free.... Sekali sekala....

Dah berkira2 nak pasang streamyx, tapi nak ke Telekom punyer ler payah. Nak kena amik cuti la pulak. Cuti ader, tp ciput jek. Nak 'keri powad' ke tahun depan... Lain bos, lain cara, kalo dulu kiter leh jek nak mintak izin g tempat2 macam te sebab urusannya bukan lamer. Tapi skang kena la berhati2. Silap cakap kena sport check... Nasib la kan....

Telekom tunggu aku datang ye............hehehe.




4 ulasan:

ezzati berkata...

bolelaaa..karang kt words dlu mlm..esk kopipes je kt opis :)

Sire Johhny Deep berkata...

kalau ke tmpoint tapah.....
tanya habih2 berapa kekuatan donlod area mike......

kalau area jalan pahang... hampeh tul... siput sedut lagi laju!!

its me berkata...

huhuhuh beruk ben teruk better lg tm net tu kak...eh kulop tu pun org kg kite ker kak?

haah eryn setuju akak kate tu...penulisan kita tuk kite bace kembali...suka duka ulang berulang....eryn pun time bosan bace balik blog eryn...mmg aku tak der keje kan akak...kak nuffnang ilek...kalau ade eryn klik ekk..akak da penah cash out ker?boy pun da nak cash out da...meh kite tulun menulung

Kak Nieta berkata...

dulu2 ingat nak amik beruk ben tue la... tp kat sni semendang jek line tak cantik, kensel. Tue yang nak g tm je...
Kulop ludin tue cikgu kat Tapah. G la blog dier, penuh informasi...

akak tak penah cash out lgik. Bio le dulu. dulu2 ak aktif sgt nuffnang. Skang nie jek baru aktif...

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin