17 Disember 2009

Sarapan Pagi Khamis

Hari nie aku sgt ler tenang dan damai di opis... Aku tgh rajin + sempat nak menyemakkan blog aku. Meh layan jek entry2 ari nie yek... Ader yang merapu, ader yang ilmiah...Pokoknya, macam-macam ada...heehe


Nasi lemak bungkus 8 kupang

Kuih muih pelbagai rupa, saiz, rasa dan warna

Goreng nugget, menambah lemak menu
(hitam le pulak...ishh malu
Setiap khamis pasar lambak kat bawah opis aku. Jadi menu kami tetiap khamis memang ler samer. malas nak kuar....
Pasar lambak lebih pada pasar tani. Jadi keperluan dapo memang melambak ler. Kalo nak cari tudung memang tak jumpa, kalo ada pun ikut musim la. Time2 dekat nak raya ader ler yang jual.... Kalo korang nak jenis ubat2an memang banyak. Bunga raflesia ke aper namernyer ntah, pun ader jual untuk buat ubat....Nanti ler aku senang2 aku tangkap gambo menda2 pelik yang aku jarang jumpa kat tempat lain....
Tapi aku rasa barang2 kat sini a bit mahal sikit la berbanding Tapah.

4 ulasan:

Sire Johhny Deep berkata...

kompom ramai orang kat pasar lambak tuh!!

maklumlea... yang penceh udah dapat bonus, gomen yang bergaji.... udah masuk gajinya....

teman ingat nak ke pekan khamis tapah tuh.... tapi rasanyea... mau berdozen2 umat kat situ! riso batal ayor smayang!!

ada lagi nasik lemak 8 kupang yea... ok tuh..... mana nak dapat la nie dah....
cokodok tu memang selera teman nengok, paberet tuh!!

selamat tahun baru wat mike satu famili!!

ezzati berkata...

ada lagi ek nasi lemak 8 kupang..ingat tak wujud dah..hehe..yummy..

Kak Nieta berkata...

ari nie tak ramai beno cam selalu... Tak tau ler naper....

Pekan kkhmis jgn cakap ler... Manusia ceruk manerntah datang. Lamer beno dah teman idak ngadap paso khamis tapah tue...

Selamat tahaun baru gak untuk mike sefamily...

Kak Nieta berkata...

zati : ader lagi. Tapi kat slim je la yang ader. tempat lain tak jumpa dah.....

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin