01 Disember 2009

Bulan Akhir


BYE

HAI




Diam tak diam dah masuk disember. Bulan terakhir tahun masihi. Pejam celik mater nie, terasa maser laju betul kan...? Apa yang dihajat taun 2009 tercapai ke dah. Ke kena 'keri forwed' ke tahun depan lak?

Begitu ler tetiap taun, agak2 dah ujung tahun mula la meletak angan target, matlamat, azam untuk taun depan... Kenapa yek kena buat cam gitu...? Tetiba aku cam blur lak.

Aku...? Rasenyer ader kot. Tak pernah dizahirkan secara bertulis pun aper azam yang dibuat awal tahun. Sampai setengah tahun, azam kemana, kiter entah kemana...?

Bukan sahaja tahun masihi, Tahun hijrah juga bakal bertukar angka. Dah bersedia ke kita menuju kepada kebaikan dan kejayaan yang lebih baik dan bermakna? Bersedia ke kiter melangkah setakat lagi dalam usia yang semakin meningkat nie....? Kuat & bersemangat kah kiter untuk terus mengharungi cabaran dan dugaan dalam hidup... Mencari keredhaanNYA yang berkekalan. Wallahualam....
Asamgaram : Cepat tul.............




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin