22 Disember 2009

Hari Nie

Kul 7.15 pg dah mencari nasik demi menjamin kelancaran hidup pada hari ini....;-). Untuk mengelakkan opis terpaksa ditutup untuk mencari sesuap nasi, maka borong ler awal2 nasi kerabu nie. Import khas dari Tapah.


Hari nie opis ketandusan staf, yang penyelia dok kerja diluar. Yang kerani memasing ader hal. Yang ader kerani comel lote je la. Bos dok dalam opis dier. Hopefully petang nie ader la penyelia yang sudi masuk opis, menjaga telepon yang asyik berdering...... Leh la aku keluar mengulat ke bank jap.

Sebab opis nie sunyi sepi bagai dilanggar todak, maka kerja2 pun cam malu2 jek nak muncul. Leh berehat2 sikit ari nie.... Untuk mengelakkan bosan, maka gunakan sepenuhnya kemudahan opis yang ader.
Masak air, bancuh secawan nescafe. Laptop digunakan sepenuhnya untuk tujuan FB dan blogging. Desktop lak, layan drama taiwan "Meteor Garden".... Jadi, otak nie ligat berfikir, mata tepat memandang, telinga pantas mentafsir dan jari-jemari laju menari di atas keyboard... ahakkksssss. Madah penuh berhelah...........hahaha.


Asamgaram : Emosi sedikit weng tapi stabil.......Takde kawan nak sembang kot....

7 ulasan:

ezzati berkata...

nasi kerabu peberet ku....

Nietanozie berkata...

peberetku jugak...without budu of course.....

kulop ludin berkata...

nasi kerabu kat bus station tapah tu ke?

peh..... memang paberet teman...
satu2 makanan yang perabih sayor yang ada.....

Framestone berkata...

pagi td bro melantak nasi kerabu gak huhuhu... sedp gitew...

tp time nk g tue..perut bro perit sgt xmakan lg tue yg bantai 2 bungkus he..23x

anyway thank coz sudi mengundi di blog bro ek

BroFramestone Blog

Nietanozie berkata...

kulop : bukan kt bus station. kt makcik yg jual tepi jalan dpn socso sanunnnn....

bro : baru masuk. lom khatam g blog tue.next time..
waa... 2 bungkus sekali. tu betul2 lapo a tue

kulop ludin berkata...

wah....
ada lagi port nasik kerabu.....
leh try!!

Framestone berkata...

tue bukan lapo..tp pelahap he...23x

BroFramestone Blog

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin