31 Disember 2009

Wajah Baru 2010


Tahun baru bakal menjelma....
Tak lamer aku pakai template yang sebelum nie.... Skang dah tuko template baru. Lelamer tengok menyampah lak template ari tue. Try yang nie lak.. Brape aku leh tahan. Agak2 bosan, aku tuko lagikkk... Blog aku kannn........hehehehe...
Aku cuma tuko background jek. Aku try tuko template tapi banyak beno la pulak gadget yang hilang... Aku tak sanggup... Jadi jalan selamat la. Background ambik kat Simply Blog It Backgrounds. Kalo ader ang nak tengok2silakan. F.O.C.....









4 ulasan:

Suraya I. berkata...

samela samela, my blog tu da bpe kali tuka templat sbb boring ngan template yg dlu..
konn la azam xmo tuka template satgi boring boring adjust2 gk template tu -_-"

Suzie berkata...

wahhh menarik tertarik la,nampak ceria.yup me too get bored with my template tp malas nak tukar sbb byk benor nak kena paste.

Sire Johhny Deep berkata...

not bad....
nampak ceria!!!

Kak Nieta berkata...

suraya : welcome. Kalo benda samer jek kena la adjust2 sikit

Suzie : memang leceh mengerjakan.. Tapi semangat taun baru...;-p

kulop : tq. Tapi takleh lawan ala retro Cik kulop kiter. Nak buat style retro, tp takde yg berkenan...

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin