15 Ogos 2011

3 botak.... ;)


Peberet katun Aina....

Kusyuk layan...


Kalo ditutup screen lappy tue, merungut2 dier... hehehe.

Sambil tengok, gelak2, tangan tepuk meja...


Masa gi kelantan ari tue, aku pegi kedai jual patung. Saja suh dier piih patung untuk dier (bukan reti memili lagi pun...), aku sua kan mcm2 patung kat dier. Semua tak berapa dier nak.. Biler aku suakan patung upin & ipin, melompat-lompat. Suka la tue.


Aku lak yang tak brape nak belikan coz patung tue kan kepala botak, pastu besar.... Aku lak yang seriau tengok... Takut lak nengok patung kepala beso... hehehe.


Tunggu beso sikit yek, ibu belikan untuk Aina yek.....







Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin