04 Ogos 2011

Ikan dan kentang

Benda yang diidam dah lama, sejak habis pantang. Tapi blum berkesempatan nak mencari... Baru nie je baru dapat.... Sebelum puasa ari tue...




Dedulu kan, aku macam pelik jek biler tengok orang makan fish and chip nie... Cam pelik jek makan ikan ngan kentang semata-mata... Mengikut kebiasaan aku, ikan mesti makan dengan nasik. Maner leh ratah cam gitu aje... Gila kolot kannnn....hehehe.


Pastu biler g meeting jek, 1 of my boss nie memang la suka order benda alah nie... Sedap sangat ke pun.... Tengok dier order dan makan telah menarik-menarik nafsu ingin tahu aku pada ikan ngan kentang nie... Sekali cuba, waaaahh....! Sedap giler ko. Patut lerdeme asyik ngoder benda alah nie jek.....


Skang nie, menu nie memang selalu aku carik... Dah 'termasuk' dalam peberet food aku.








Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin