02 Ogos 2011

Suasana Berbeza

Sunyi sepi...!!!! Yang ader bunyi yang keluar dari corong radio...



Itu ler keadaan antara jam 1-2 petang kat opis nie setiap hari..... Sebelum Ramadhan, dalam masa tue sama ada kami keluar makan, nyembang atau masak dan makan kat dapur.... Yang penting riuh....hehehe

Tapi suasananya jauh berbeza sekarang.... Cukup time, masing cari bantal, carik port.... Pejam mata. Cukup time pukul 2, masing2 pandai terjaga sendiri. Takyah dikejut2... hahaha. Udah macam spital lak aku rasa. hehehe.

Aku..??? Lebih kurang gini la situasi aku most of the time. Tutup laptop, capai bantal, tunduk.... Malas nak bangun carik tempat yg lagi selesa, kalo terlebih selesa kang tak sedor diri lak... Tapi, tido cam gini pun dah cukup selesaaaaaa..... Meleleh air liur pun leh tak sedo....(-.*). hahahaha. Kalo ari jemaat, aku cari sofa atau landing terus kat surau jek....



Belah petang baru la semangat sikit.... Semangat nak g Pasar Ramadhan.... Udah ler pasarnyer sekangkang kera jek dari opis... Sangat beruntung, takyah berpanas terik jalan jejauh. Orang bakar ikan pun, leh terhidu sampai ke atas....


Ari nie malas nak beli kat pasar. Pencarian aku tak brape berbaloi semalam. Jadi ari masak jek kat umah, lagik sedap....

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin