10 Ogos 2011

Senget sudah....


Setiap hari memandu kereta dari umah ke opis, memang mencaba jiwa raga. Bertambah lagi bulan Ramadhan nie....

Memacam senario dan perkara leh jumpa...

Kelmarin, perjalanan ku ditemani oleh lori nie...



Lamer aku follow lori nie... Dekat 15 minit, aku mempolow coz aku takut nak motong. Maner la tau sekal time aku potong tue, semua bebanan dier berterabur. Takut aku.


Tapi disebabkan mengejarkan nak masak berbuka + leceh tul bawak keta slow2 nie, maka aku potong juga lori nie dengan semangat keberanian yang tinggi... Jauhhhhh aku tinggalkan lori nie.

Tak tau ler selamat ke tidak perjalanan lori tue.. moga2 selamat la...






Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin