04 Ogos 2011

Diari Ramadhan 1432 H - Day 3

Alhamdulillah... Day 3 dah selesai..

Antara menu semalam.



Gulai lemak cili padi ayam, kacang panjang tumis ngan hati, rebus lobak putih. Semua tue hasil usaha aku kat dapur.

Kuih muih semua adalah hasil usaha Mr. K di pasar ramadhan....

Simple je kan...? Memang simple pun... Takde penuh meja. Yang penting tak membazir. Semua lauk yang dimasak habis... bagussss. Kuih muih tak habis pun.. Ader la sikit2 lagik, penyudahnya masuk tong sampah.

Mr. K makan nasi berulang. Pas terawih makan nasik lagik... Ape tanda tue yek..? hehehe. Itu tandanya isterinyer masak memenuhi selera tekak dier la tue dengan maksud lain sedap. Tapi biler aku tanyer, dier pusing sana, pusing sini, takde sebut pun perkataan sedap tue.. Lelaki memang gituk kan...??? hihihi.

hari nie ntah aper lak lauk yang jadik... Tungggguuuu....... :)








Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin