05 Ogos 2011

Sepah jangan tak sepah....

Aku syok dok layan Masterchef Australia, tak sedo aper anak aku dok buat...

Sekali pandang...........


Ish... anak dara aku. Nak marah ke dak yek....?

Pas berbuka aku lipat kain, dier tengoh tido. Dan ler buat keje umah. Bangun jek dier, mintak susu. Jadi kain baju aku biarkan kat situ, kendian baru angkat. Dier dah recharge bateri, makin ligat ler. Habis dier punggah kain baju dier yang aku dah lipat...

Agaknyer dier boring kot... Ibu taknak layan saya yek, ibu kusyuk tengok tv yek... Meh saya buat keje saya.... Agaknyer itu ler ayat dier kot... hehehe. Biler aku marah, dier sengeh.

Pas nie aper la pandainyer..... for me, its a good sign of aina's development kot... Alhamdulillah. Semoga anak ibu membesar bagai juara.....






Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin