07 Jun 2011

Adoiiiii.... Lanjutan kisah yang lalu...

Until skang nie masih belum elok betul tangan nie... Bergantung ngan ubat jek. Mengkalo takde ubat, maka terjerit2 la aku setiap kali tangan nie silap landing...huhuhu.

Ubat dah abih pun... Setakat nie aku puas hati ngan ubat yg aku makan... Takde effect production susu untuk Aina langsung... Jadi haruslah mengulang klinik yang sama untuk mendapatkan stok...

So malam tadi Mr. K kata nak g Klinik Yusof which is dekat jek ngan Klinik Zabedah tempat aku amik ubat... Kalo nak g sengsorang malas nak drive jejauh tue.. Jauh la sangattt.. hehehe. Bih kurang 15 minit travelling gak tau... Jauh la tue...

Jadi pas Maghrib pegi la aku ngan abang sayang aku tue... Sampai Klinik Yusof, gelap jek.. TUTUP la pulak. Mr. K rasi ngan ubat sakit sendi kat Klinik nie...Tue yg terjah gak tue. Sekali tutup ler pulak. Takde lak notis aper2 kat pintu...

Takpe la.. Lain kali datang lagik. G la pulak Klinik Zabedah.. Sampai sana suasana gelap jek kat luar. Rupenyer TUTUP jugak...huhuhu. Ish.. Sesia punya kerja la ini hari. Kat pintu ader notis tengah renovation... Alahai, tahan sakit la 2,3 hari lagik nie...

Tapi, patutnyer depa doc 2 org nie kena la pakat ye dak... sekali dua2 klinik tutup serentak. Kalo orang yang dekat2 sakit yang amik ubat dah kena pegi tempat lain.... Tak pun kalo takleh bertugas, amik la doc ganti... ye dak..?

Esok2 je la g lagik..


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin