23 Jun 2011

Penuh dahhh..!

Sejak ade social network nie, e-mail aku yg lamer dah tak brape guna.. Sesekali jek biler penting. Untuk urusan opis, ader email khas yg lain. Nie email peribadi, memang sebulan sekali jek bukak. Itu pun kalo ingat. Kalo tak haram bertengok..

Kalo ditengok pun, sekadar 'tengok' je la. Takde action lain. Memula dulu rajin gak aku delete2 maner yg tak penting. Skang nie,mintak maap. Banyak lagi hei lain nak buat.

Penuhhhh...! Kalo leh transfer jadi kredit tepon, kan bagus... hahaha.

Nie email hotmail aku..... Yang nie aku selalu bukak gak. Asal bukak jek, delete. Udah tak terdelete dah.. Yang nie banyak coz facebook base pada email nie....



Nie email yahoo... Memang jaranggggggggggg aku tengok. Sekali bukak, amik kau...! puluhan ribu. Kalo dah camtu banyaknyer tak kose aku nak mendelete satu2... Lantak pie la...







Gmail pun ader.. Tapi tak banyak. Selalu bukak coz blogging base pd email yg nie lak...

Untuk keje ader webmail opis...




Pasnie aku rasa gmail jek kot yg aku pakai...









Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin