13 Jun 2011

Hate Monday.!!!

Saya bukan kartunis. Saya tak pandai pun melukis, tapi saya pandai copy & paste. Jadi, pepaham sudah lah.... Semua hasil kepandaian saya menggugel, mengopi &mengepes.


What day is today?.... Yes!!!... Today is Monday. (*___*')


Tak tau la ngapa ari senin dah jadi cam 'musuh' aku lak.... Susah bebeno nak menghabiskan 8 jam. Lambat beno maser berlalu.

Aku tak suker senin coz..............



Kepala aku telah diacukan pistol, dan disuruh datang opis. Ko nak mati ke nak keje....;p.

Terpaksa der... Hilang keikhlasan bekerja pada hari isnin sebab terpaksa. Agak2 apa la yang aku dapat tanpa keikhlasan tue yek... ish. Muka pun tak berapa nak manis langsung... Tetambah lak ari nie dateline report, maka bukan jek pistol kat kepala... Macam 1 badan nie dah diletakkan bom. Kalo tak siap report ari nie... Hancurrr...!!! hehehe.

Moga2 besok ader la berubah sikit mood nie...









Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin