20 Jun 2011

Extra 'Handbag'

Setiap hari kena g opis kan... Nape tak leh buat keje dari umah yek...???? ;P. Kalo leh kan syokkk... Kalo aku bg cadangan kat pengurusan, mesti depa bagi aku isi borang berenti keje gamaknye....hihihi.

Datang keje, tangan aku mesti penuh kiri kanan. Kalo kena bawak laptop balik, maka mengah la aku turun naik tangga...Berattt...

Handbag adalah kewajipan kena bawak g maner2 skang nie. Kalo g opis handbag aku kecik jek, tapi kalo nak jenjalan handbag beso kena bawak. Barang2 aku + aina. Tue lom kira kalo Mr. K sibuk nak menumpang barang2 dier lagik. Kompom penuh dan berat. Lagi beso beg, lagi banyak barang disumbatttt...

Selain dari handbag, 1 lagi kewajipan aku kalo ke opis adalah ini....



Wajib kena bawak... Kalo tak bawak leh demam woooo...

Isinyer ini adalah.............


Peralatan mengepam susu ibu untuk aku guna hari2. Kalo aku kena g maner dalam jangka masa panjang, benda alah nie aku angkut gak... Tapi kalo aina ader ngan aku. tak yah bawak dah benda alah nie...

Pagi2 ringan lagik. Kalo petang isi botol + ais, kompom lenguh tangan pegang lama2... Sib baik la ke hulu ke hilir ader transport sendiri. Kalo naik bas, lecehnyeeee...



Asamgaram : Moga diberikan rezeki selama yang boleh untuk Aina...









Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin