29 Jun 2011

jom kiter makan jom.....



Aina yang keboringan menunggu maner la makanan dier tak sampai ..... ;p. Dier nie kalo bergambo, mengalahkan model.


Minggu lepas kot, Mr. K ajak makan kat rest house. Lamer sungguh tak menempelkan muka kat sini. Last maser preggy 5 bulan kot... Skang Aina dah nak masuk 6 bulan... Lamer kan....

Cam biaser, kalo kat sini aku selalunyer order chicken chop la.. Kalo nak makan2 goreng atau nasik baik aku carik tempat lain....




Makanan kat sini boleh la tahan gak... Dari 5 bintang aku bagi la 3.5 bintang... Tukang masak kat sini masak tak konsisten... Ader kala sedap ader kala hampeh....


Tapi aku bagi nie untuk servis depa......



Dedulu aku datang pun cam gini gak.. Lambattttttttt....... Mr. K ari tue makan nasi goreng seafood, nasi dah nak abih suap pun, air minum tak sampai2.... Aku ingatkan dah lamer aku tak datang ader la upgrade bab servis nie, tapi samer jek... Kena amik action sikit la pengurusan rest house nie.....









1 ulasan:

Ibu Mifzal Arsyad a.k.a Wan Ainey berkata...

dtg rest house hanya bila ada event jabatan je buat sni..mmg makann yg diserved x best mana pun..

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin