03 Jun 2011

Musim cuti sekolah = musim orang kawin

Hasil google...

Skang nie musim bunga manggar lebat berbunga...hehehe. Kiri kanan tepi jalan raya penuh 'pokok' nie tumbuh melata... Mcm2 kaler...

Mula dari minggu lepas lagik dah berderet... Tapi minggu nie paling banyak... Minggu depan pun samer gak. Dekat ada, jauh pun ada.

Pejabat aku pun lengang gak skang nie.. Kebanyakan amikcuti bukan sebab ak g oliday, tp cuti coz kaum kerabat nak kawin..

Ntah sempat ke tidak nak menerjah semua rumah.. Tengok kerajinan dan kesempatan.. Kalo tak sempat aku kirim je la aper yang patut.

Asamgaram : semoga diberi kesempatan









Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin