02 November 2011

Ibu yang careless.......:(

Sorry yek sayang ibu... Ibu tak perasan la. Careless betul ibu nie...


Kejadian berlaku kat umah iwan. Ibu yang malas nak tadah2 air, terus jek mandikan anak kat singki jek. Anak cek nie memang dah lasak, jadi ibu sepatutnyer pikirkan benda2 yang boleh membahayakan anak kecik.... Ibarat berimaginasi la dengan sekeliling...

Jadi, biler mandi kat sinki, jari jemari anak dara nie bukan leh dok diam. Menjalar jek, tau2 dier dah masukkan jari kat dalam lubang sinki. Aku nie tak perasan la pulak jari kat dalam tue, main tarik je la. Tapi, tak boleh, terpikir la pulak ape ke heinyer. Tengok2 jari dalam tue, tarik kuar pelan, dah berdarah. Biler jirus darah ngan air, baru la kuar suara tangis Aina... Alahai siannyer anak ibu. Sib baik tak putus jari anak. Jari bebudak kan lembut.



Tapi, Aina sedari kecik lagik tak banyak ragam. Memula dulu penuh ruam kat tengkuk berair2 lagik, dier cool jek. Demam pun, dier cool jek. Takde rengek2. Alhamdulillah... Nie pun takde la asyik nak merap jek...

Skang dah elok la tangannyer.... Cuma berparut la sikit...huhuhu.


Sorry yek Aina....



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin