30 November 2011

Hajjah sudah kembali


Lamer blog tertinggal... Aku kalo sehari cuti blog, terus jadi pakej seminggu..:D. Sehari cuti mood blogging leh tonggang terbalik oooo.....

Alhamdulillah, mak dah selamat sampai ke tanah air pada 24/11 ari tue.. Kami adik beradik semua ngambik mak kat KLIA. Dalam jadual asal, mak sampai kul 9.25 mlm, tapi kami survey2 ngan orang2 yang dah amik keluarga deme balik sebelum tue, semua kata depa sampai awal. Jadi, kami decide kena awal jugak ader kat saner. Kebetulan, aku ader cousin yang keje ngan MAS, jadi senang sikit nak kompomkan masa landing dan maser keluar.

Mak landing kul 8.25 malam, sejam lepas tue baru dapat kuar. Cousin aku jemput dari dalam. Happy dapat jumpa mak....

Jemaah dah mula keluar... sikit2 keluarnyer. bukan sekali serbu yek...


 2 orang budak kecik yang tetap menunggu ucinyer......



Tue uci dah kuar diiringi oleh cousin aku yang menolak troli.... Cucu terus berlari mengejar uci dan peluk.... Polis tak cakap aper dah... Kalo aku leh celuih pagar tue, aku pun nak lepas ke belah sana...:)


Lepas jek amik mak, terus gerak balik. Singgah kat Rawang, makan dan solat. Sampai umah kul 2 pg...

Yang tak syok, kena saman daa... parking merata, kena la tanggung. Bukan 1 saman tau, 2 saman sekal dapat. cittttt...




Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin