17 November 2011

Saya dan sikat


Ibu saya sibuk la ari nie... Saya tolong ibu saya update la....

Nampak tak gigi saya tue... Saya ader 2 batang gigi yg besarrrr kat atas, dan 2 batang gigi bawah. Tapi, saya baik. Saya jarang mengigit2 orang lain. Cumer saya suker gigit barang2 yang saya jumpa.


Nie pulak sikat yang ibu belikan tuk saya. Ibu tau saya suker kucing, jadi ibu belikan sikat bentuk kucing jugak... Saya suker sangat...


Nampak tak sikat tue dah rongak. Saya kan suker masuk barang dalam mulut... Saya gigit2 semua terus patah. Yang panjang tue ibu jumpa atas lantai. Yang pendek 2 batang tue lagik, mula2 ibu tak jumpa kat maner jatuhnyer. Shhhh! jangan bagitau ibu tau saya sorok dalam mulut tau...

Tapi, rupenyer ibu tau jugak. Dier korek2 dalam mulut saya. Tapi ibu jumpa sebatang jek. 1 lagik ibu tak jumpa. Jenuh ibu carik. Saya tengok ibu terbongkok2, tertoggeng2 kat tempat saya main. Mencari lagik sebatang tue.. Tak jumpa langsung. Saya pun tak ingat kat maner saya sorok... Saya nak tolong ibu carik, tapi ibu marah saya. Suh saya baring tengok tv.

Saya lupa nak bagitau ibu, masa sayer main tue, saya ader rasa rangup2 tau.. Ntah2 saya dah telan. Kalo saya bagitau ibu ibu marah ke?



Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin