14 November 2011

Mengurut

Badan nie sakit2 la, terutama tang tengkuk ngan bahu. Tak tau ler pasai per. kepala lak asyik la pening skang. Tak..tak... aku tak ngandung...:) Bukan sebab ngandung nie..

Mungkin sebab meja baru yg kat opis tue tak sesuai ngan ketinggian aku kot.... Posture aku yg tak betul kut maser duduk, tue pasal la sakit tengkuk ngan bahu. Ntah la yek. Nanti nak try turunkan kerusi tue sikit la.... Adjust kasik baikkk punyer...

Minggu lepas, memang tak tahan sangat. Mntak Mr. K urutkan kat bahu ngan kepala. Memang berdesup2 angin kuar.. ikut mulut la (sendawa...) bukan kentut yek... Sampai rasa cam terbelahak nak muntah tue. Memang tak tahan sangat dah maser tue, tapi takmau ler pulak muntah. Kalo dapat muntah tue mesti lega. Tukang urut tue kata urat keras sangat, dier tekan pun sakitttt sangat. Nak cari tukang urut proper la..

Last ngurut lepas bersalin ari tue. Tue pun lepas sebulan coz aku kan c-sect jadi memang mak amik tukang urut lambat sikit. Dan tak urut habis pun, perut dier tak usik. 3 hari berturut2. Tue pun tukang urut tue kata dah lambat ngurut nie, urat dah masuk angin.... huhuhu. Tapi lepas 3 hari tue ader la lega sikit. Kalo tak tengkuk nie rasa sakit semacam, tangan lenguh nak pegang baby pun takleh lelama.

Tue la last pun. Skang badan pun dah rasa lain macam jek.. Aku rasa dah sampai masernyer mencari tukang urut nie. Urat2 kat dalam dah stress gamaknyer... Protes la tue sampai pening2 kepala tue.. Maner nak cariik tukang urut best area Tapah nie..... Nanti nak roger kat FB ler. Tukang urut yg ar tue, cam tak pouas jek dier tekan badan nie. Kalo dah takde pilihan esok, kiter carik la dier balik.


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

Menarik...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin