11 November 2011

Mengigau

Aku jarang ngigau.. Tetiba kekadang jadi jugak kot. Penah bangun tetiba bantal basah, eh bukan kencing yek. Basah dek airmata. Ntah aper mimpi ntah sampai nangis2. Lamer dah...

Kelmarin aku ngigau lagik kot. Tapi, mintak2 jauhkan la dari ngigau2 cam yg baru jadi nie...

Aku tak ingat aku mimpi aper... Tapi yg aku ingat teiba ader anak kucing datang dekat, panjat peha aku. Aku bengang, pegang muka dier terus ketuk kepala dier. Tapi, pelan la, kucing pun makhluk tuhan jugak... Maser dah tepuk tue terus aku terjaga, dan aku rasa memang aku menepuk sesuatu yg ader depan mata ku...

Bukak2 mata, Allahuakbar. Anak aku....huhuhu. Baru tersedar yang aku menepuk muka anak aku sendiri...damn!!!! :(

Sib baik la dalam mimpi tue aku tepuk kucing tue pelan jek, effect dalam realiti pun pelan jugak coz anak aku tak sedor langsung. Menguit pun tidak.... Sib baik tau. Aku assume takde rasa aper2 la aku tepuk tue.

111111 ~ tarikh cantik. Mesti ramai yg pilih nikah tarik nie. Congrat jugak tuk FBI (Faizal Ismail - Hot FM) coz baru dapat anak pada tarikh yang cantik ini.

Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin