01 November 2011


Penah ler dengo cerita keretapi langgar keta, langgar lori tangki minyak, tapi semua nye kat luar negara. Kat Malaysia belum penah lagi kot. Ke aku yang tak mengikuti perkembangan semasa. Yang banyak keretapi langgar gajah ader la... hehehe.

Syukur, setakat skang nie belum ader berita yang meragut nyawa. Still ader yang cedera. Aku menulis bukan nak mengkaji apa yang silap, saper yang salah. benda dah jadi.

Aku nak story, sambil driving pagi tadi, dengo hotfm kisah nie. Biler pemanggil call jek cerita pasal tempat kejadian, kisah camner penumpang cuba menyelamatkan diri, aku leh la tetiba sayu. Bergenang airmata... Sensitip kan.....??? Aku terkenangkan kalo jadi kat aku, kat family aku, kat sedara mara aku... Mintak dijauhkan....

Aku skang nie sensitip tahap gaban betul la. Pantang silap sikit jek, udah mau nangis2... Tapi, orang sensitip takde, jangan emo tak tentu pasal sudahhhh..... ;P


Tiada ulasan:

Pesanan Penaja

Apa yang ada dalam blog nie adalah hasil penulisan tuan tanah dengan daya imaginasi sendiri... penerimaan adalah atas penilaian sendiri....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin